بلاگ بقچه

با بقچه نون رو آنلاین سفارش بده!

بلاگ بقچه

با بقچه نون رو آنلاین سفارش بده!

بلاگ بقچه

بقچه یک سیستم توزیع نان سنتی به صورت گرم و تازه در سطح تهران است. ما نان سنگک و بربری را به بهترین شکل ممکن برای شما در بسته بندی پارچه ای ارسال می‌کنیم.

دسترسی سریع

    سفارش آنلاین نان

    دریافت اپ بقچه

    مناطق تحت پوشش

صبح‌ها را بدون بمب انرژی شروع نکنید!

شنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۴:۳۴ ب.ظ

همان‌طور که شنیده و خوانده‌اید، صبحانه مهم‌ترین وعده غذایی هر روز است. اما اگر فرد کاری هستید و صبح‌ها را با سر کار رفتن آغاز می‌کنید، اهمیت آن بیش از پیش می‌شود.

برخی از افراد صبحانه را فقط به دید مواد مغذی  موجود در آن می‌نگردند اما این هم نگاه کاملی نیست. صبحانه باعث می‌شود در طول روز جذب مواد مغذی در بدن ادامه‌دار اتفاق بیفتد. افرادی که صبحانه را جدی می‌گیرند، کلسیم، فیبر زینک، آهن و ویتامین A، C و B2 بیشتری جذب بدنشان می‌شود. این اتفاق فقط از مواد موجود در صبحانه ناشی نمی‌شود. بلکه این وعده‌ی مهم باعث می‌شود آمادگی جذب مواد در بدن باقی بماند.

در پژوهشی که نتایج آن سال ۱۹۹۹ درنشریه‌ی روان‌شناسی و رفتار منتشر شد توضیح داده شد که صبحانه تاثیر مستقیم بر روی خلق و خوی افراد دارد. کسانی که در طول روز بی اعصابند و بداخلاقی زیادی دارند، به احتمال زیاد به صبحانه بی توجهی کرده‌اند.

نان بربره و کره و پنیر و شکلات

البته تاثیر صبحانه فقط به روحیه و اعصاب راحت محدود نمی‌شود. بلکه صبحانه انرژی بدنی لازم را هم برای شروع روز تامین می‌کند. بدن انسان از زمانی که بیدار می‌شود نیاز به کالری دارد تا به فعالیت مشغول شود. زمانی که این انرژی تأمین نشود مشکلات ظاهر خواهند شد. ساده‌ترین آن همان بی‌حالی صبحگاهی است.

خلاصه آن که هر چه از صبحانه و آثار مفیدش بگوییم کم گفتیم! بهتر است از الآن به فکر صبحانه فردا باشید و اگر نان ندارید همین حالا به بقچه بسپارید:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی