بلاگ بقچه

با بقچه نون رو آنلاین سفارش بده!

بلاگ بقچه

با بقچه نون رو آنلاین سفارش بده!

بلاگ بقچه

بقچه یک سیستم توزیع نان سنتی به صورت گرم و تازه در سطح تهران است. ما نان سنگک و بربری را به بهترین شکل ممکن برای شما در بسته بندی پارچه ای ارسال می‌کنیم.

دسترسی سریع

    سفارش آنلاین نان

    دریافت اپ بقچه

    مناطق تحت پوشش

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

سلام و ادب به همراهان همیشگی بقچه،

مفتخریم در سالروز تولد دوسالگی بقچه، در کنار شما عزیزان و به همراهی و حمایت شما این روز را گرامی بداریم. امیدواریم بتوانیم در سال های پیش رو در ارائه خدمات هر چه بهتر و سریع تر، تمام تلاشمان را انجام دهیم تا سرویسی در خور و شایسته شما عزیزان خلق کنیم.


بقچه در سال های گذشته توانسته است موفقیت‌های بسیاری از جمله همکاری با موسسات معتبر همانند دیجی کالا، اسنپ فود ، ریحون ، چیلیوری ، چنگال ، بانک های معتبر کشور و... و شرکت در همایش های بزرگ از جمله توان تک، تدکس تهران، الکامپ، فن بازار و... را به لطف و حمایت شما کسب کند.

بقچه صبحانه با نان تازه و گرم

~~~~~~~

همچنین مسابقه ای برای بهترین عکس های اینستاگرام اندیشیدیم تا بتوانیم ذره ای از لطف شما عزیزان را در اوج احساس و هیجان جبران کنیم. امیدواریم شرکت شما در این مسابقه و جوایز و تخفیف های آن بتواند ما را هر چه بیشتر حمایت کند.


اطلاعات بیشتر در اینجا.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۸ آذر ۹۶ ، ۲۲:۳۰
شرکت توسعه پخش کالای بقچه

هدف‌های اصلی بقچه همواره به رفاه و آسایش مردم تکیه داشته است. از این رو همواره به دنبال فرصت‌هایی برای خدمت‌گذاری به مردم در این زمینه بوده‌ایم. 

به لطف عده‌ای از خیرین، امسال برای دومین بار همایش توان‌تک مجددا برگزار خواهد شد. تمرکز اصلی این همایش بر ۱۱٪ از جمعیت معلولین کشور و بهبود ساختار های اجتماعی کمک کننده به آن‌هاست.

به همین خاطر بقچه نیز امسال در کنار همراهان بزرگ دیگر فضای استارتاپی ایران در خیریه رعد در خدمت شما هستیم تا بتوانیم به عنوان بخش کوچکی از این فضا، نقشی در این نگرش مثبت داشته باشیم.


شرکت بقچه در خیریه رعد توان تک


در ضمن، بهانه ای شد برای به اشتراک‌گذاری صفحه‌ی مسئولیت اجتماعی بقچه در وب‌سایت ما:

https://boghche.ir/social-responsibility.html

خوشحال می‌شویم اگر نظری یا پیشنهاد جدیدی در این حوزه داشته باشید.


مشتاق دیدارتون هستیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آذر ۹۶ ، ۱۱:۰۶
شرکت توسعه پخش کالای بقچه