بلاگ بقچه

با بقچه نون رو آنلاین سفارش بده!

بلاگ بقچه

با بقچه نون رو آنلاین سفارش بده!

بلاگ بقچه

بقچه یک سیستم توزیع نان سنتی به صورت گرم و تازه در سطح تهران است. ما نان سنگک و بربری را به بهترین شکل ممکن برای شما در بسته بندی پارچه ای ارسال می‌کنیم.

دسترسی سریع

    سفارش آنلاین نان

    دریافت اپ بقچه

    مناطق تحت پوشش

یک روز کاری در بقچه - گزارش شبکه افق سیما

سه شنبه, ۲۱ فروردين ۱۳۹۷، ۰۱:۰۰ ب.ظ

هر روز صبح که خورشید اولین شعاع‌های نوریش را بر زمین پراکنده می‌کند، مأموران بقچه هم بیدار و فعال می‌شوند تا از همان ساعات ابتدایی مشغول خرید و رساندن نان سفره‌های صبحانه باشند. روزانه صدها نفر از شهروندان تهران برای تهیه نان به بقچه تکیه می‌کنند و مسئولیت مهمی را بر عهده ما گذاشتنده‌اند.

همزمان دیگر همکاران بقچه در بخش‌های اجرایی و فنی و مارکتینگ هم تلاش دارند با روش‌های مختلف بهترین تجربه‌ی ممکن را برای کاربران فراهم کنند. تعاملی که در نهایت با لبخند رضایت مشتریان دلنشین می‌شود.

تابستان ۹۶ گروه برنامه‌ساز شبکه‌ی افق برای آیتم پیشه‌گرام برنامه‌ی مجازیست گزارشی از یک روز کاری بقچه تهیه کردند. این گزارش در فروردین ۱۳۹۷ از این شبکه پخش شد. اگر مایل هستید با روند کاری بقچه بیشتر آشنا شوید این گزارش را از دست ندهید!

 

 

از همکاری گروه خلاق برنامه‌ی مجازیست برای تهیه و آماده‌سازی این گزارش صمیمانه سپاس‌گزاریم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۱/۲۱
رامین پاینده

نظرات  (۱)

۱۷ آذر ۰۱ ، ۰۲:۲۷ برق صنعتی در پاکدشت

سلام 
منتظریم بازم بدرخشید 
بیشترو بهتر
انشالله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی