بلاگ بقچه

با بقچه نون رو آنلاین سفارش بده!

بلاگ بقچه

با بقچه نون رو آنلاین سفارش بده!

بلاگ بقچه

بقچه یک سیستم توزیع نان سنتی به صورت گرم و تازه در سطح تهران است. ما نان سنگک و بربری را به بهترین شکل ممکن برای شما در بسته بندی پارچه ای ارسال می‌کنیم.

دسترسی سریع

    سفارش آنلاین نان

    دریافت اپ بقچه

    مناطق تحت پوشش

دو همکاری موفق در مارکتینگ بقچه

پنجشنبه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۲۲ ب.ظ

برای عرضه‌ی یک کالا یا معرفی خدمات همیشه چالش مارکتینگ مطرح می‌شود و روش‌های گوناگونی پیشنهاد می‌شود. در بقچه نیز ما همیشه تلاش می‌کنیم راه‌هایی خلاقانه‌تر و جذاب برای معرفی امکانات وخدماتمان بیابیم و به کار ببندیم. در ادامه دو تجربه موفق را با شما در میان می‌گذارم.

یکی از موضوعات مهم در بقچه تبلیغات مکان‌محور و فیلتر شده بر اساس مکان است. نشریه‌ی «کافی‌نیوز» یکی از آن مجلات جالبی است که همکاری موفقی را با آن‌ها داشتیم. کافی نیوز مجله‌ای تک برگی و اجتماعی است که در کافه‌های معتبر تهران پخش می‌شود. مطالب آن سرگرم کننده است و حاصل تلاش یک تیم خوش‌فکر است. بقچه این شانس را داشته که در تبلیغات اطراف آن حضور یابد و کانالی تازه برای ارتباط با افراد جدید داشته باشیم.

بقچه در کافی‌نیوز

هنر گرافیک همیشه برای من جذاب بوده است. یکی از جالب‌ترین قالب‌های گرافیکی تصویرسازی است. تصویرسازی گرافیکی و نقاشی این ویژگی را دارد که می‌تواند داستانی کوتاه و درگیرکننده را در خود بگنجاند و اگر خوب اجرا شده باشد، خیلی سریع حس و پیام خودش را می‌رساند. در یک همکاری موفق خانم مرجان صادقی پروژه‌ی تولید محتوای تصویرسازی بقچه را بر عهده گرفت که حاصل آن در اینستاگرام و تلگرام بقچه منتشر شده است. اگر به این تصاویر علاقه داشتید حتما کارهای دیگرشان را ببینید!

 

A post shared by Boghche | بقچه (@boghche.ir) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی