بلاگ بقچه

با بقچه نون رو آنلاین سفارش بده!

بلاگ بقچه

با بقچه نون رو آنلاین سفارش بده!

بلاگ بقچه

بقچه یک سیستم توزیع نان سنتی به صورت گرم و تازه در سطح تهران است. ما نان سنگک و بربری را به بهترین شکل ممکن برای شما در بسته بندی پارچه ای ارسال می‌کنیم.

دسترسی سریع

    سفارش آنلاین نان

    دریافت اپ بقچه

    مناطق تحت پوشش

راه حل ده دقیقه‌ای برای سرحالی صبحگاهی: صبحانه

شنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۵:۰۶ ب.ظ

خیلی‌ها صبحانه را به دید یک وعده غذایی ساده و کم اهمیت نگاه می‌کنند. وعده‌ای که شاید خوردن و نخوردن آن چندان تفاوتی هم نکند. اما تحقیقات نشان می‌دهند خوردن صبحانه‌ی سالم و مقوی تاثیری بیش از سیر بودن دارد.

بی‌حالی و بی‌حوصلگی صبحگاهی از خواب آلودگی به وجود می‌آید اما ادامه پیدا نکردن آن در دستان ماست. دلیلی ندارد که سر کار یا کلاس درس بی رمق و حواس پرت باشیم و راه‌حل ساده اما مهم صبحانه بسیاری از مشکلات را حل می‌کند.

پژوهش‌های گوناگونی روی آثار صبحانه بر رفتار و عملکرد بدن انسان انجام شده است. مؤسسه‌ی ملی سلامت آمریکا در مقاله‌ای توضیح داده است که خوردن صبحانه باعث بالا رفتن مشهود دقت و تمرکز دانش‌آموزان شده است. همچنین عادت به صبحانه خوردن همیشگی توانسته عملکرد یادگیری همین محصلان و دانشجویان را در طول زمان بهبود بخشد. این توانایی یادگیری بهتر به طور مشخص در نمرات دروس مهمی همچون ریاضی و الگوریتم دیده شده است.

صبحانه

همین روند در بزرگسالان هم وجود دارد. جدی گرفتن وعده صبحانه احساس سرزندگی را افزایش می‌دهد. یک صبحانه کامل می‌تواند میزان قند خون بدن را به مدت ده ساعت در حد نرمال نگه دارد. همانطور که افزایش تمرکز در نوجوانان و در عملکرد درسی آن‌ها اثرگذار است، در بزرگسالان هم به بیشتر شدن کارایی صبحگاهی کمک می‌کند.

اگر شما هم جزو کارمندان بد اخلاق هستید، چاره کارتان صبحانه است. همین صبحانه ناچیز ده دقیقه‌ای باعث خوش‌خلقی و حوصله بیشتر شما خواهد بود! با بقچه نان صبحانه فردا را تازه و گرم تحویل بگیرید.

سفارش نان برای فردا

دریافت اپ بقچه

راستی خبر دارید که صبحانه به کاهش وزن کمک می‌کند؟! در مطالب بعدی این موضوع را دنبال کنید!


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی