بلاگ بقچه

با بقچه نون رو آنلاین سفارش بده!

بلاگ بقچه

با بقچه نون رو آنلاین سفارش بده!

بلاگ بقچه

بقچه یک سیستم توزیع نان سنتی به صورت گرم و تازه در سطح تهران است. ما نان سنگک و بربری را به بهترین شکل ممکن برای شما در بسته بندی پارچه ای ارسال می‌کنیم.

دسترسی سریع

    سفارش آنلاین نان

    دریافت اپ بقچه

    مناطق تحت پوشش

۳ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

احتمالا تا‌به‌حال مضرات نان‌های دارای جوش‌شیرین به گوشتان خورده است! در این مطلب سعی داریم دقیق‌تر به این موضوع بپردازیم:

‎بسیاری از نان‌ها و شیرینی‌ها دارای جوش‌شیرین هستند و کسانی که ناراحتی معده دارند باید از مصرف آن‌ها خودداری کنند زیرا چنین فراورده‌هایی با قلیایی کردن محیط معده باعث می‌شوند عمل هضم غذا به خوبی صورت نگیرد.

(محیط معده با داشتن ۴-۳ ph اسیدی است و باز موجود در جوش‌شیرین این تعادل را از بین می‌برد)

سنگک کنجدی

‎مصرف روزانه و مداوم نان‌های دارای جوش‌شیرین باعث عوارضی از جمله افسردگی، پوکی استخوان، سوءهاضمه، کم‌خونی و بی‌حالی می‌شود. بدین صورت که جوش‌شیرین به کلسیم و آهنی که در خون وجود دارد متصل شده و به استحکام استخوان‌ها آسیب می‌زند. هم‌چنین در درازمدت باعث رسوب کلسیم در کلیه و درنتیجه نارسایی آن می‌شود و با افزایش جذب فلزات سنگینی مثل سرب و جیوه، کم‌خونی را به همراه می‌آورد. 


نکته‌ی جالب این است که جوش‌شیرین بر کیفیت نان نیز تاثیر منفی می‌گذارد! 

از جمله‌ی این تاثیرات می‌توان به بی‌مزگی، بوی نامطبوع، بیات شدن و تیرگی رنگ مغز نان اشاره کرد.


اگر شما نیز به سلامتیتان اهمیت می‌دهید، از نان‌های فاقد این ماده استفاده کنید!

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ فروردين ۹۷ ، ۱۲:۳۴
ارمغان حسن‌یوسفی

هر روز صبح که خورشید اولین شعاع‌های نوریش را بر زمین پراکنده می‌کند، مأموران بقچه هم بیدار و فعال می‌شوند تا از همان ساعات ابتدایی مشغول خرید و رساندن نان سفره‌های صبحانه باشند. روزانه صدها نفر از شهروندان تهران برای تهیه نان به بقچه تکیه می‌کنند و مسئولیت مهمی را بر عهده ما گذاشتنده‌اند.

همزمان دیگر همکاران بقچه در بخش‌های اجرایی و فنی و مارکتینگ هم تلاش دارند با روش‌های مختلف بهترین تجربه‌ی ممکن را برای کاربران فراهم کنند. تعاملی که در نهایت با لبخند رضایت مشتریان دلنشین می‌شود.

تابستان ۹۶ گروه برنامه‌ساز شبکه‌ی افق برای آیتم پیشه‌گرام برنامه‌ی مجازیست گزارشی از یک روز کاری بقچه تهیه کردند. این گزارش در فروردین ۱۳۹۷ از این شبکه پخش شد. اگر مایل هستید با روند کاری بقچه بیشتر آشنا شوید این گزارش را از دست ندهید!

 

 

از همکاری گروه خلاق برنامه‌ی مجازیست برای تهیه و آماده‌سازی این گزارش صمیمانه سپاس‌گزاریم.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ فروردين ۹۷ ، ۱۳:۰۰
رامین پاینده

پیش از هر چیز، سال نوی شما مبارک و پر برکت!

امیدواریم سال ۹۷ سالی باشد سراسر از نیکی و بهروزی و به هر هدف خوبی که برای خود گذاشته‌اید، دست بیابید.

تیم بقچه هم مصمم است سال ۹۷ را بهتر و بیشتر در خدمت شما همراهان باشد. سالی باشد که بتوانیم در آنچه هستیم بهتر شویم و روز به روز تحول‌های تازه‌ای را ساخته و تجربه کنیم.

تقویم کاری بقچه در فروردین ۹۷

اگر چه شهر تهران در دو هفته‌ی ابتدایی سال خلوت‌ترین روزهایش را سپری می‌کند اما سعی می‌کنیم فعال باشیم و نان‌آور شهروندان باشیم. همان‌طور که پیش‌تر ذکر شد بقچه از ۶ فروردین فعال است. پس از آن، روز ۱۳ فروردین تعطیل خواهیم بود و مجددا از ۱۴ فروردین فعال و بیدار هستیم!

کلیه‌ی سفارش‌های روتین و شرکتی نیز از روز ۱۴ فروردین از سر گرفته می‌شود. همچنین در این مدت پشتیبانی بقچه هم آماده‌ی پاسخگویی به شماست.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۱ فروردين ۹۷ ، ۲۱:۰۲
رامین پاینده